loading...
برو بچ HIT
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hameede در تاریخ 1393/03/19 و 21:20 دقیقه ارسال شده است

ممنونم از شجاعتت دوستم...
خاطره ساز خوبی هستی...

این نظر توسط فایزه در تاریخ 1393/03/14 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

بعله شما درست میفرمایین حمیده جان حالا که من سلطان سوتی ام بزار یه واقعیت دیگه رو هم بگم .. راستش یه روز تو سالن دانشگابودیم به همراه چن تن از دوستان که یکی از اونا داشت دکمه های جعبه ای که به دیوار زده بود دستکاری میکرد که من ساده هم اومدم یکی از اونارو فشار دادم و....کل سالن رفت رو هوا نگو اژیر خطربوده و من خبرنداشتم دوستان بامعرفت بنده هم یهویی جاخالی دادن و پشت من خالی شد اینجوری شد که ملتی که توی اون سالن بودن بادست به من اشاره میکردنو میگفتن اوناهاش اونجاس بگیرینش ...منم کلی استرس گرفته بودم که الانه که حراستی شم ..

این نظر توسط حميده در تاریخ 1393/02/31 و 17:16 دقیقه ارسال شده است

من جاييزه قرن سوتي رو ميدم به فايزه...
ايا کشتي گرفتن با درب سالن به خاطر عصبانيت از ميان تر کار درستي است؟؟؟؟
اونم با شاهد عينيه بوفه دار دانشگا....

این نظر توسط nafas در تاریخ 1393/01/07 و 18:45 دقیقه ارسال شده است

من هرچی فکر میکنم میبینم اصلا تا حالا سوتی ندادم....ایول به خودم...شکلکشکلک
پاسخ : هه عمرا تو؟!!!!!!!!!!!!سوتی رو ازرو توساختن

این نظر توسط در تاریخ 1393/01/07 و 18:19 دقیقه ارسال شده است

خب دوستان ازاونجاکه بچه هامون ازشون بخاری درنمیاد خودم میگم .یه بارسرکلاس نماینده مون به استاد میگه اســــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــتاد ســـــــــهراب هیچی دیگه منشکلکخانوم نیا:استادDشکلک
پاسخ : لایـــــــــــــــــک

این نظر توسط در تاریخ 1393/01/06 و 22:26 دقیقه ارسال شده است

بعله میدونم سلطان سوتی هستی تورو خداازهمون خاطره هات واسم بگو جوووووووووون عمو یکم شاد شن مردم
پاسخ : وا فائزه....
من کم سوژه خنده شمام که میخای سوژه خنده همه شم؟؟؟

این نظر توسط ebrahiminia در تاریخ 1393/01/06 و 21:54 دقیقه ارسال شده است

هههه سوتی....
اگه واس شماها سوتیه واس من خاطره اس


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 28
  • کل نظرات : 37
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 962